T V roce 2003 vyjel do ulic první mobilboard s polepem oken na autobusech, nyní v roce 2011, tedy po osmi letech provozu vyjíždí tento formát i na tramvajích a trolejbusech. Co tomu předcházelo?

Dopravci stále obnovují vozový park a ve skladbě vozů již začínají převažovat nízkopodlažní vozy s velkou plochou oken na úkor karoserie. Z hlediska využití pro reklamu je tímto vůz velmi omezen, jelikož karoserie neumožňuje umístění ani nejmenší kampaňové samolepky 220 x 60 cm.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se